Sunday 29 January 2012

my day

0n 27 January 2012..thats my birthday and im turn into 20 years old...ahh!!!im getting old already...but i thing im hoping in that day..i just want to see someone that i loved so much..but he broke his promise...i dont know why..thats the 1 thing i ask from him..im sad on my day..im getting crying all day...but die kua ngan orang lain bole pulak..ish..i tatakap camne lagi..tataw nak cakap camne lagi..i know with who he got to go..but im just silent myself..and orang tu pun cam tataw malu..dulu bukan main mintak maaf bagai ngan aku..tp bile tanye nape xnak cakap..adela kate2 sal aku..aku x pena usik sape2..nak kacau bf orang pun jauh sekali..ntahlaa..i cukup x suke orang yang x tahu malu camtu..cam cajet hot je kat kolej!!!!argh...geram giler daa aku...aku rase da cukup baik ngan sape2 pun tp nape ade orang nak wat camnie kat aku..sampai nye ati tu..nanti memang ade balasan kepade sesiape yang berkenaan tu...nak tengok muke die kat kolej pun aku x sanggup...menyampah sangat2..but on my day just my"good frenz" with me when im saddest..

                                              mandi tepung dgn housemate...surprise for me!!!!!

No comments:

Post a Comment