Tuesday 21 February 2012

The Best Day

hye sume..urm alhamdulillah hari nie aku rase cam happy and hari yang paling baik kot bagi aku..huhu..nie sume sebab hari nie ade quiz dan alhamdulillah banyak jugak lah yang aku dapat jawab and masih ingat lagi ape yang study tu..harap2 sem nie carry mark sume nye ok dan dapat better dari sem lepas..azam aku sem nie harap2 laa dapat 'dekan' tu..urm at least bile dinner sem depan berbaloi and bermakna bagi aku..huhu..sebab masa dinner nanti kalau dapat dekan,dapat naik pentas,dapat anugerah,dapat sijil..harap2 lah kan..aku akan try untuk study hard sem nie..bukan sem nie je nak dapat dekan..sem depan pun nak jugak tapi  nie tak lepas2 lagi nak dekan tu..hehe..ape lagi ek yang aku nak sem nie..haa aku harap aku dapat buktikan yang aku boleh berjaya taw..sebab aku rase aku yang 'diberi space' kot..haha..space ape tu malas nak cakap tapi ade laa ayat yang aku dengar yang berkenaan nak 'space' sem nie untuk die..nampak nye aku yang diberi 'space' tu..tak pe lah..nak buat macam mana..aku akan tetap berdoa untuk kebaikannya..urm lagi,,kepada sesiape yang mengenali aku nie,terutama kepada kawan2 kat kolej,for all of u frenz,aku harap takde sape2 yang berdendam ngan aku ke or else.maafkanlah jika aku penah terkasar bahas or penah mengguris hati sesiape..and aku pun,tak berdendam ngan sape2 jika ade orang yang wat aku marah or else..ok guys..zero-zero k..biarlah ape yang dah jadi tu..aku tak kan balas pape pun kalau ade yang wat salah ngan aku  pun..so happy jela sume k!!!aku pun nak happy je..hopefully laa..


PS//:KEPADA SUME KAWAN2 KU,TRY TO MAKE UR LIFE HAPPY K AND FORGIVE ME IF I'D DONE SOMETHING BAD TO U OR ANYTHING...THANX... :)




yang nie pic ngan k.ainaa..huhu..midnight punye trip..sempat gak bergambo dalam toilet GSC DP..
saje suke...hahahaha
















                         haha...yang nie gmbo ainaa afiqah...comel kn gambo yang nie..






PS//:KEPADA AINAA AFIQAH,SORY TAW SAYA STALKER ANDA PUNYE LAPTOP DAN CURI GAMBO2 NIE SUME YE..HUHUHU!!!!YANG PASTI PIC ANDA PALING MENARIK..HAHAHA...

No comments:

Post a Comment