Wednesday 29 February 2012

hanya menunggu doa dimakbulkan

Setiap kali aku bersolat dan berdoa kepada Allah, aku pasti akan mendoakan supaya Allah permudahkan hidupku ini..buat masa ni,hati ku seperti tidak ingin lagi membuka ruang untuk sesiapa pun..tapi ape yang harus aku lakukan lagi..hari2 untuk melupakan kesedihan di hati ni,aku akan cuba untuk sibukkan diri..aku inginkan seperti orang lain..memang tak dapat dinafikan kadang2 aku cemburu dengan kegembiraan diorang..walaupun macam dugaan depan mata tapi bersabar je yang boleh...ape salah aku??ape kurang nye aku??semua manusia tak sempurna!!!atau mugkin semua ni takdir???dan mungkin takdir jugak lah yang membuat hati aku untuk tidak bagi ruang kat sesiape pun lagi???pape pun,semuanye aku serah kan pada Allah je...aku mengharapkan yang terbaik untuk diri aku ni..cepat atau lambat,itu urusanNya...ape yang penting,aku dapat capai target untuk sem ni nak dapat "AKK"...harap2 doa aku dimakbulkan untuk mendapat anugerah tersebut..huhu!!!




PS//:APE YANG PENTING ALLAH MEMBERIKU KEREDHAANNYA DALAM PERMUDAHKAN HIDUP DAN MEMAKBULKAN DOA HAMBANYA..    AMIN!!!

No comments:

Post a Comment