Sunday 19 February 2012

Hanya Tuhan Yang Tahu!!!

Baru semalam updated my blog nie tp hari nie aku nak update lagi..tataw nak cakap macam mane lagi..aku rase sedih sangat2..sekali pun mase buat entry nie mengalir air mata nie,aku tetap akan teruskan..ape yang aku rase sekarang aku nak sangat balek umah..nak jumpe mama n abah..abah!!!mama!!!wawa nak balek sangat...aku macam tak dapat nak luah kan bagaimana perasaan sedih nie lagi..ya allah!!!kenape dugaan seperti nie yang engkau beri kan kepada ku ya allah!!!permudahkan lah jalan hidup ku...tenangkan lah hati ku nie ya allah!!!kenape hati manusia nie cepat berubah?????kenape???ape yang aku dah buat sehinggakan aku terpaksa menempuh dugaan nie???ampunkan lah dosa ku ya allah sekiranye aku telah berlaku jahat kepada orang lain....aku rase  nak sangat duduk ngan family je sekarang nie...i miss them too much..bile mereka ade,mungkin kesedihan nie dapat terubat...mama!!!abah!!wawa mintak maaf...mama selalu cakap kan jangan ikut cara orang lain..abah!!!wawa try sem nie untuk dapat kan dekan ye macam adik..mase balek melaka hari tu,abah pesan belaja betol2..dapatkan anugerah macam adik tu..wawa janji abah...tak nak dah fikir bende lain selain belaja je dulu..wawa akan cube buat macam sekolah dulu..memang wawa tak pandai tapi dalam 5 tahun sekolah tu,at least wawa dapat banggakan abah ngan kejayaan wawa..dapat jugak anugerah,naik pentas sume..biarlaa orang lain nak seronok2...mungkin wawa patot dengar cakap abah dari dulu lagi..abah!!!doakan wawa berjaya ye..abah nak wawa dapat pointer tinggi kan..abah nak wawa dapat markah tinggi dalam akaun kan..wawa cube abah...biarlah hati orang cepat berubah pun,tapi hati aku memang tak kan..ape yang aku mampu istikharah je padaMu ya allah!!!perkrnankanlah doaku itu ya allah!!tenangkanlah hati ku supaya aku dapat tumpukan untuk pelajaran dari perkara lain...aku tak nak bersedih lagi..cukup lah setiap kali aku bersolat,menangis berdoa kepadaMu ya allah!!!ape yang penting,Kau kuatkan lah imanku nie ya allah!!!biarlah sume yang terjadi adalah hikmah yang baik sebaliknye...

No comments:

Post a Comment